重死人咩?!?!?! >[]<""
今日星期3囉…
介有幾日就考試啦…
所以今日都要做幾個rev. ex. 同考幾個冇paper既exam
放學仲要俾「人」留堂…
要作埋文先走得喎…
唉……其實我都冇心情作…
不過吾作吾得……
唉…
我仲有math屎 rev. ex.1 未交喲>0<""
我今日開始拎返d書返屋企﹏
喲>m<"""拎死人呢
書包n本書 + 2個滿既袋 = 拎死人
唉…好吾容易錦自己拎到返屋企…
簡直係奇蹟牙!!!!!!!!
呵呵呵…=='''
依家隻仲痛緊牙……… 媽咪…
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 130 | »