| 2006 年 5 月 25 日 星期四 |
今日南海d人黎左啦~~~
呵呵﹏
不過都有d吾開心……
因為陳筱同淑華都冇黎到…
真係好掛住佢地牙………
你地又話會黎hk
黎到之後第一時間搵我同elky既…
你地幾時黎牙……><""
快d啦快d啦~!!!!!!
伉日我地去左太空館眕個個movie…
嘩…真係牙…睇到我暈=33333=''
之後又去左星光大道~~
都幾好玩~~
yan個個女仔好好人牙﹏
同佢地玩都好開心牙~
希望下次陳筱同淑華可以黎啦…><
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |