唉.....
今日我,慈恩,erica,bebe返左學校成日睇辯論。
一共有4場....
唉...第一埸好睇架~但係....睇得多﹏就覺得悶啦........
唉.....悶左成日...
唉...我係何等人呀
人地勁啦﹏
偏心偏到出晒面啦
勁啦你
冇野好講呀><
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 130 | »