| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
| 2008-07-31 |
|
c0mment`
♥♥介紹篇♥♥
1-)♥你叫咩名?!" 鍾珊珊
2-)♥花名係咩?!" 珊SHAn
3-)♥幾醉?!" 13
4-)♥你住邊?!" 山景
5-)♥男定係女?!" 女
---------------分隔線--------------
♥♥學校篇♥♥
6-)♥你讀咩學校?!" 新會
7-)♥咩班?!" 1C(升F.2)
8-)♥你班主任係邊個?!" 吾記得佐
9-)♥你邊學校靚唔靚?!" 靚
10-)♥你最鍾意你間學校邊度?!" 吾知 -_________-
11-)♥你學校有幾層?!" 6層
----------分隔線-----------
♥♥朋友篇♥♥
12-)♥7位最好既朋友?!" 牙蚊` 逹逹` 陳文強` 嵐嵐` 妏妏` 細杰` 柯志華
13-)♥邊個最靚女?!" 下`好多個都好靚女
14-)♥邊個最靚仔?!" 下`好多個都好靚仔
15-)♥邊個最乖女?!" 妏妏
16-)♥邊個最乖仔?!" 細杰
17-)♥邊個最肥女?!" 我` -____-
18-)♥邊個最肥仔?!" 冇喎` -____-
19-)♥邊個最串咀?!" 牙蚊
20-)♥邊個最賤格?!" 冇` -_______-
21-)♥邊個最細膽?!" 冇` -_______-
22-)♥邊個最惡?!" 牙蚊
---------------分隔線-------------
♥♥家庭篇♥♥
23-)♥你屋企係邊?!" 山景
24-)♥大唔大?!" 吾大`最細
25-)♥你屋企有邊個?!" 老豆`媽咪‵牙哥
26-)♥你鍾唔鍾意你媽咪?!" 鍾意
27-)♥你鍾意啊爸多D定係啊媽?!" 牙媽
28-)♥你屋企有幾多個人?!" 計埋我` 4個
29-)♥你係屋企排第幾?!" 最細
30-)♥你鍾意你屋企嗎?!" 1般
--------------分隔線-------------
♥♥2選1題♥♥
31-)♥飛輪海定棒棒堂?!" 棒棒堂
32-)♥JOeY定EASoN?!" j0ey
33-)♥楊千嬅定泳兒?!" 泳兒
34-)♥sMs定mSN?!" mSN
35-)♥電話定電腦?!" 下`2樣都中意喎
36-)♥唱歌定聽歌?!" 聽歌
37-)♥唱K定睇戲?!" 下`2樣都中意喎
38-)♥番學定放假?!" 下`2樣都中意喎
39-)♥KfC定M記?!" 下`2樣都中意喎
40-)♥游水定打排球?!" 排球
41-)♥訓覺定睇電視?!" 訓覺
42-)♥貼紙相定睇戲?!" 睇戲
43-)♥自己屋企定FD屋企?!" 自己屋企
44-)♥SEed sms定傾電話?!" 傾電話
45-)♥行街定唱k?!" 行街
46-)♥熱定凍?!" 凍
47-)♥茶定水?!" 水
48-)♥黑色定白色?!" 白色
49-)♥紅色定紫色?!" 紅色
50-)♥藍色定粉藍?!" 粉藍
-----------------分隔線--------------------
♥♥你鍾意?!"♥♥
51-)♥你鍾意咩色?!" 白色
52-)♥你鍾意飲咩?!" 朱古力
53-)♥你鍾意食咩?!" 雪糕
54-)♥你鍾意去邊?!" 屋企` -_________-
55-)♥你鍾意咩電腦?!" -__________-
56-)♥你鍾意上網做咩?!" 吾知
57-)♥你鍾意點既班主任?!" 好人
58-)♥你鍾意咩朋友?!" 好人
59-)♥你最唔鍾意咩朋友?!" 賤格
60-)♥你鍾意咩公仔?!" 麵包超人
61-)♥你鍾意咩牌子?!" 下`吾知
62-)♥你鍾意咩色頭髮?!" 紅色
63-)♥你鍾意長髮?!" 鍾意
64-)♥你鍾意咩類型咩男/女朋友?!" 好人
65-)♥你鍾意咩歌手?!" 吾知
66-)♥你鍾意佢d咩?!" 吾知
67-)♥你鍾意聽邊個歌手d歌?!" KAry
68-)♥你鍾意d咩?!" 錢
69-)♥你鍾意公仔?!" 鍾意
70-)♥你鍾意咩野?!" 錢
--------------分隔線-------------
♥♥愛情篇♥♥
71-)♥你有冇鍾意人?!" 有
72-)♥佢係邊個?!" 吾講` -___________-
73-)♥佢知唔知你鍾意佢?!" 知
74-)♥表白左未?!" 下`都話知仲洗表白
75-)♥你鍾意佢D咩?!" 鍾意1個人吾洗理由
76-)♥你會唔會鍾意第2個?!" 唔會
77-)♥如果佢出邊有第2個,你會?!" 打個條友
78-)♥你暗戀定明戀?!" 明戀
79-)♥你D fD知唔知你鍾意佢?!" 知
80-)♥你點識佢?!" 吾記得` -_________-
81-)♥出果街幾多次?!" 吾記得` -_________-
82-)♥佢出第2個女仔/男仔傾計,你會?!" 吾知
83-)♥你有冇鍾意過第2個?!" 有
84-)♥你有冇試過搶走你D FD既男/女朋友?!" 冇
85-)♥如有,你點解要咁做?!" 下`都末試過
86-)♥如果你家人反對你同你男/女朋友一齊,你會?!" 吾理
87-)♥如果你冇男/女朋友,你會唔會想試番個?!" 吾會
88-)♥你男/女朋友對你好唔好?!" 好
89-)♥你生日佢會陪你?!" 會掛
90-)♥情人節會出街?!" 會
------------------分隔線--------------------
♥♥1Oo問♥♥
91-)♥e+幾點?!" 12:10
92-)♥你用左幾耐做呢入份100問?!" 半個鐘
93-)♥你覺得呢次1O0問點?!" 好無聊
94-)♥呢份100問,你會唔會seND比人?!" 會
95-)♥如果會,你會seNd比邊個?!" 達達` 牙蚊
96-)♥點解你會send比佢?!" 下`點撚知
97-)♥就嚟完,你覺得點?!" 冇
98-)♥你覺得呢份10o無唔無聊!" 無聊
99-)♥點解你會做呢份10o問?!" 吾知
1Oo-)♥做完lo.覺得點?!" 吾知
|
| 發表時間:2008-07-31 09:55 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 28 日 星期一  |
| 2008-07-28 |
|
`今日‵嵐嵐生日也`生日快樂
又大1碎拉`大個女‵有好多野你都應該要識去諗`
其實自己1個更開心`只系等梗佢講`
其實咩都吾重要`只系自己點樣去諗`
有好多野你都要明都要知`但系吾明吾知仲好‵
你慢慢就會發覺身邊所有既野都吾會佐1樣`
大個女拉`生日快樂‵v3v
牙蚊`你出番黎變佐好多‵
我知勉強冇幸福`但系`你淨系l0ve佢1個冇用嫁‵
你要嘗試諗如果佢吾中意你呢!?
你會點牙!?死佐去` -______-
你試下同佢1齊先拉‵可能仲開心過同佢1齊呢!?
佢`又吾系衰`又吾系吾好`又吾系賤‵
系吾系先!?同你相處甘耐`你都吾衰牙‵
不果`我地要收下口‵吾好佐話人拉` ^___________^
其實`有好多我都知‵只系扮冇野扮吾知‵
我吾系蠢牙`我吾系傻嫁‵明冇!?
勉強冇幸福嫁`你老闆>3
|
| 發表時間:2008-07-29 12:16 AM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|