珊SHan` 牽強微笑`裝作沒事
shan_1203
暱稱: 珊sHaN
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2008-08-02
2008-08-01
2008-07-31
2008-07-28
2008-07-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 37
今日人氣: 0
累積人氣: 2256
好友名單
2008 年 7 月 31 日  星期四   晴天


2008-07-31  

  

c0mment`

♥♥介紹篇♥♥
1-)♥你叫咩名?!"  鍾珊珊
2-)♥
名係咩?!"  珊SHAn
3-)♥幾醉?!"  13   
4-)♥你住邊?!"  山景
5-)♥男定係女?!"   女

---------------分隔線--------------
♥♥學校篇♥♥
6-)♥你讀咩學校?!"   新會
7-)♥咩班?!"   1C(升F.2)   
8-)♥你班主任係邊個?!"   吾記得佐

9-)♥你邊學校靚唔靚?!"   靚
10-)♥你最鍾意你間學校邊度?!"   吾知 -_________-

11-)♥你學校有幾層?!"   6層
----------分隔線-----------
♥♥朋友篇♥♥
12-)♥7位最好既朋友?!"  牙蚊` 逹逹` 陳文強` 嵐嵐` 妏妏` 細杰` 柯志華
13-)♥邊個最靚女?!"   下`好多個都好靚女
14-)♥邊個最靚仔?!"   下`好多個都好靚仔
15-)♥邊個最乖女?!"    妏妏
16-)♥邊個最乖仔?!"    細杰
17-)♥邊個最肥女?!"    我` -____-

18-)♥邊個最肥仔?!"    冇喎` -____-

19-)♥邊個最串咀?!"    牙蚊
20-)♥邊個最賤格?!"     冇` -_______-

21-)♥邊個最細膽?!"     冇` -_______-
22-)♥邊個最惡?!"       牙蚊

---------------分隔線-------------
♥♥家庭篇♥♥
23-)♥你屋企係邊?!"   山景
24-)♥大唔大?!"      吾大`最細

25-)♥你屋企有邊個?!"    老豆`媽咪‵牙哥

26-)♥你鍾唔鍾意你媽咪?!"     鍾意
27-)♥你鍾意啊爸多D定係啊媽?!"           牙媽
28-)♥你屋企有幾多個人?!"        計埋我` 4個
29-)♥你係屋企排第幾?!"           最細

30-)♥你鍾意你屋企嗎?!"          1般

--------------分隔線-------------
♥♥2選1題♥♥
31-)♥飛輪海定
棒棒堂?!"   棒棒堂

32-)♥JOeY定EASoN?!"        j0ey
33-)♥楊千嬅定泳兒?!"       泳兒
34-)♥sMs定mSN?!"          mSN
35-)♥電話電腦?!"          下`2樣都中意喎
36-)♥唱歌定聽歌?!"                聽歌
37-)♥唱K定睇戲?!"           下`2樣都中意喎
38-)♥番學定放假?!"            下`2樣都中意喎
39-)♥KfC定M記?!"           下`2樣都中意喎

40-)♥游水定打排球?!"             排球
41-)♥訓覺定睇電視?!"                 訓覺
42-)♥貼紙相定睇戲?!"            睇戲
43-)♥自己屋企定FD屋企?!"       自己屋企
44-)♥SEed sms定傾電話?!"        傾電話
45-)♥行街定唱k?!"       行街
46-)♥熱定凍?!"           凍
47-)♥茶定水?!"              水

48-)♥黑色定白色?!"          白色
49-)♥紅色定紫色?!"        紅色
50-)♥藍色定粉藍?!"         粉藍
-----------------分隔線--------------------
♥♥你鍾意?!"♥♥
51-)♥你鍾意咩色?!"         白色

52-)♥你鍾意飲咩?!"      朱古力
53-)♥你鍾意食咩?!"      雪糕
54-)♥你鍾意去邊?!"        屋企` -_________-
55-)♥你鍾意咩電腦?!"         -__________-
56-)♥你鍾意上網做咩?!"          吾知
57-)♥你鍾意點既班主任?!"          好人
58-)♥你鍾意咩朋友?!"                 好人
59-)♥你最唔鍾意咩朋友?!"          賤格
60-)♥你鍾意咩公仔?!"                麵包超人
61-)♥你鍾意咩牌子?!"               下`吾知
62-)♥你鍾意咩色頭髮?!"          紅色
63-)♥你鍾意長髮?!"              鍾意
64-)♥你鍾意咩類型咩男/女朋友?!"         好人
65-)♥你鍾意咩歌手?!"                 吾知
66-)♥你鍾意佢d咩?!"                吾知
67-)♥你鍾意聽邊個歌手d歌?!"           KAry
68-)♥你鍾意d咩?!"                錢
69-)♥你鍾意公仔?!"                鍾意 
70-)♥你鍾意咩野?!"                    錢

--------------分隔線-------------

♥♥愛情篇♥♥
71-)♥你有冇鍾意人?!"           有
72-)♥佢係邊個?!"           吾講` -___________-

73-)♥佢知唔知你鍾意佢?!"               知
74-)♥表白左未?!"               下`都話知仲洗表白
75-)♥你鍾意佢D咩?!"                鍾意1個人吾洗理由
76-)♥你會唔會鍾意第2個?!"                   唔會 
77-)♥如果佢出邊有第2個,你會?!"            打個條友
78-)♥你暗戀定明戀?!"                      明戀
79-)♥你D fD知唔知你鍾意佢?!"             知
80-)♥你點識佢?!"         吾記得` -_________-
81-)♥出果街幾多次?!"           吾記得` -_________-

82-)♥佢出第2個女仔/男仔傾計,你會?!"           吾知

83-)♥你有冇鍾意過第2個?!"                  有
84-)♥你有冇試過搶走你D FD既男/女朋友?!"              冇
85-)♥如有,你點解要咁做?!"                    下`都末試過
86-)♥如果你家人反對你同你男/女朋友一齊,你會?!"              吾理
87-)♥如果你冇男/女朋友,你會唔會想試番個?!"              吾會
88-)♥你男/女朋友對你好唔好?!"                      好
89-)♥你生日佢會陪你?!"                         會掛
90-)♥情人節會出街?!"                  會

------------------分隔線--------------------
♥♥1Oo問♥♥
91-)♥e+幾點?!"                12:10
92-)♥你用左幾耐做呢入份100問?!"            半個鐘
93-)♥你覺得呢次1O0問點?!"            好無聊
94-)♥呢份100問,你會唔會seND比人?!"
           會

95-)♥如果會,你會seNd比邊個?!"           達達` 牙蚊
96-)♥點解你會send比佢?!"          下`點撚知

97-)♥就嚟完,你覺得點?!"         冇
98-)♥你覺得呢份10o無唔無聊!"             無聊
99-)♥點解你會做呢份10o問?!"              吾知
1Oo-)♥做完lo.覺得點?!"                 吾知



發表時間:2008-07-31 09:55 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


2008-07-28  

`今日‵嵐嵐生日也`生日快樂

又大1碎拉`大個女‵有好多野你都應該要識去諗`

其實自己1個更開心`只系等梗佢講`

其實咩都吾重要`只系自己點樣去諗`

有好多野你都要明都要知`但系吾明吾知仲好‵

你慢慢就會發覺身邊所有既野都吾會佐1樣`

大個女拉`生日快樂‵v3v

牙蚊`你出番黎變佐好多‵

我知勉強冇幸福`但系`你淨系l0ve佢1個冇用嫁‵

你要嘗試諗如果佢吾中意你呢!?

你會點牙!?死佐去` -______-

你試下同佢1齊先拉‵可能仲開心過同佢1齊呢!?

佢`又吾系衰`又吾系吾好`又吾系賤‵

系吾系先!?同你相處甘耐`你都吾衰牙‵

不果`我地要收下口‵吾好佐話人拉` ^___________^

其實`有好多我都知‵只系扮冇野扮吾知‵

我吾系蠢牙`我吾系傻嫁‵明冇!?

勉強冇幸福嫁`你老闆>3

 

 

發表時間:2008-07-29 12:16 AM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]