今早又要忙做test(三月就要考LA),
嘩!好鬼大叠,下午教做美容(人皮面膜)幾覆習,
下午GI GI話接到通知可以返ENG班,点知去到MR.譚叫佢三月先再嚟,真空欢喜一場,
不过5緊要LA,妑下个月又返中国成个月,真羡幕............