今日又要跳HipHop- -"""
教左新舞≧▽≦
跳到成六点 @v@~ !
之後同嘉敏,秋珠閃人 ℃=
去左AH菠蘿食左小小野 XD
跟住嘉敏返左歸,淨返我同秋珠行【=
部死人跳樓機壞Q左........搞到我地要行樓梯 =O
行行下有一層有一間吉房,
黑蚊蚊勁恐怖,
之後唔理三七三十一直沖,
跑到冇哂氣T^T
跟住秋珠仲話有個著白色3嘅人跟住我 -_-
客鬼咩~!
之後我就有驚無險咁返到火星._.<