今日派左英文小測 13/20 ~!
雖然唔係好勁 ~!
同D勁人簡直冇得比 , 仲輸幾條街添 ~!
但至小合格 ^_^ 派果陣個心都跳埋出黎 ~!
因為唔合格要加油班 ~!
仲要喺加油班背書 ~!
加完油要背比吖sir 聽 ~!
唔識嘅話第二日又要加油,再背 ~!
總之加油班加到識背為止 ~!
幾恐怖 ~! 咁較法 ~! 死佢巧過 ~!
或且吖siR係講笑吧 ~! 但係我覺得佢巧認真 ~!
跟住 COMPUTER 小測 8/20 ~! 唔合格,因為冇溫書~!
但係有8分已經巧滿足~!