*Welcome to shanice"s diary ~*
唉!!今日係放完假既第2日,
返到學校,,D人都無嘜•變到~都係咁 " >顛< "ga!!
不過,,我就好慘la....好煩ar~都5知 L or 5L ???
救命!!我都5知.同佢講先最好,,又D野..係好難講出口ga ma!!
幫下我la~但係你地話直接D好D,我想知.直接法 ar?????
唉!!!如果再係咁落去既話,,真係煩到想 die la !!!!~~