♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:珊*-3- 電郵:[email protected]
性別:女仔xDDD 網站:http://blog.qooza.hk/shaniecookie
姓名:不便公開 ICQ:不便公開
生日: 1x/03 星座:你估下啦xDDD
娛樂:聽歌 興趣:聽歌
喜愛食品:薯條 喜愛偶像:Theresa*
喜歡顏色:喜歡卡通:mini mickey
豬女♥豬SA
shaniecookie
暱稱: 珊*
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
09年第一次打blog
腦袋空空的我****
各位各位,,敬請原諒@@
期待我禾xDD
派位啦!!
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
網站連結
尚無任何連結
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 68
今日人氣: 0
累積人氣: 707
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


原來......我錯了... 分類: 未分類

原來'

我錯了'

我成日同羅豪玩得咁開心'

但係咁樣'

只會令晶唔開心'

我唔應該咁樣做嘅'

其實'

晶唔洗覺得自己做錯'

因為如果我係晶'

我都一樣會唔開心'

一樣會咁做'

你一d都無做錯'

我唔會介意=]'

希望你唔會再嬲我啦=]






訪客留言 (返回 shaniecookie 的日誌)


Marco 於 2008-05-07 07:06 AM 發表:
點解佢吾開心??’’
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eva12330 於 2008-05-03 11:12 PM 發表:
唔緊要喇`!
依家我都同佢好番喇 =)
其實我都唔應該唔比你同佢玩既"
嘻﹏話曬我又唔糸佢gf`*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]