唉..
e排..
有 好多野呀!!!!!!!!!!!![[我地班]]
打交..冇功課..串人,,,,等..
搞到我地親愛的方姐...
唉,,,
搞錯呀!!
1d班!
點解我地可以做到咁咖..
band2都變到band3咁...
[[間學校]]
頂..