| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 14 日 星期四 
 |
| 迫不得已* |
不得已 盡管道別是未容易
未懂得珍惜愛戀的你 從前是任性得可
不得已 越想盡力越未成事
令彼此猶豫無限次 告別往事 讓我展翅
不想都不可 無能力負苛 但痴痴的心靠近過
不必再吻我 不必再想我 亦不必解釋那方出錯
和你每一刻的戀火 記憶於心窩
或許他朝可美麗過 仍懷念你
別了今天 好好的過
|
| 刊登時間︰2006-09-14 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 13 日 星期三 
 |
| - 說 .再見// |
男:人數再多 玻璃都市很冷漠
當你靠近我 告別孤單一個
女:忘了昨天 命運像從新揭幕
第一次領略到 這幸福的感覺
#男:相愛有著難度 女:因你從頭再學
男:心跳掛念與失落 到底我有否出錯
女:如不太清楚我 男:都要喜歡我
女:我問你是為何
男:無非愛得堅決 女:誰會怕痛
合:去計較怎麼錯
女:如給你開始過 男:可會挑選我(可會反悔麼)
女:我像無可救助(愛像無可救助)
男:無論你如誰人名甚麼
女:仍是我見過最美花火
合:我倆個共樣珍惜過
時辰仍未算得 白過#
男:流過每刻 幾多瑣碎 我要記清楚
害怕這愉快 會像光速跑過
女:誰要怕它 一生一世 免錯那麼多
只要記住我 記住愛的感覺
repeat #(#)
|
| 刊登時間︰2006-09-14 06:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 11 日 星期一 
 |
2006 年 9 月 10 日 星期日 
 |
| 唱kkk* |
=0='' 成日冇訓過*同傻哥落去飲茶*''
跟住等埋牛大哥-妹仔-肥佬*去左葵芳唱kk*
唱完打左陣機*陪肥佬去換書''=]*
之後就番青E LA*番到係1陣*
我就番屋企訓LU*;訓到11點幾起身*
媽咪BUY野番黎比我食!!!*
跟住玩下電腦睇下電視''
依+訓唔著所以就打日記*^^* |
| 刊登時間︰2006-09-11 04:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 9 日 星期六 
 |
| 累... |
今朝同細yan-蛙蛙落去食早餐*
-3-''跟住佢地番學...我就番屋企訓!!
訓到9點幾..之後落去搵牛大哥個d*
周圍玩**傻的!!*...之後就番屋企lu*,, |
| 刊登時間︰2006-09-10 03:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 8 日 星期五 
 |
2006 年 9 月 6 日 星期三 
 |
| 我們怎麼了了了了了了了了* |
落淚以前 再看一眼 你模糊側臉
這會不會是最後紀念
我凝視你 而你凝視 窗外的陰天
一句抱歉都僵在嘴邊
*我搞不懂 我們到底怎麼了
誠實的背後 是否住著傷口
我想不透 我們的愛怎麼了
雨下過以後 是否能讓什麼復活*
你的項鍊 還在胸前 晃動著昨天
為何回憶會讓人暈眩
如果我們 繼續向前 走進雨裡面
會不會有溶解的危險
REPEAT*
明明從前 連爭執都很甜美
現在怎會 說句話 就弄痛一遍 |
| 刊登時間︰2006-09-07 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 5 日 星期二 
 |
| =3='' |
- 傻仔..文希*細yan豬!!!...要比心機讀書唷*支持你們!!
- 牛大哥 *有你在身邊多樂趣^^*
- 姊妹們 > 我冇同你地出去*唔好唔記得左我呀*哈哈
- 老公*我地好耐冇見了=]* |
| 刊登時間︰2006-09-06 06:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 5 日 星期二 
 |
@.@''  |
今日訓醒*係屋企食飯!!^^*
-3-''跟住整野上去牛大哥屋企!!*
..之後就落左去搵細yan個d坐=]*
坐左陣..番屋企>3<"!!*2點幾到''
牛大哥同周志黎左我樓梯坐""
*v*'傾左好多野呀我地!!哈哈''
之後就番屋企啦....................... |
| 刊登時間︰2006-09-06 06:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 4 日 星期一 
 |
| 如果想我哭** |
不想乞你憎
睜開眼等天光四處陰沈
來營造氣氛高聲炮轟
下決心等你任意的嗦擺
你就似猶大
祈求罪人的心態如十誡
明明很憎你 常和她一起
心痛也不想讓你走
*如果想我哭
新歡請你給我一一的預告
愛我你沒愛都一句沒有難度
誰都不曾留住你 別太清高(別太過清高)
離開請你早
傷心一輩子來問你怎彌補
簡單的快樂都不歸於我
能令我明白到誰是錯蠢人是我*
始終不了解
粉身碎骨多慘痛我都捱
仍然願意等奮不顧身
我至少分到被愛的一塊
你就似猶大
人云亦云揀一個隨便去擁戴
同情心不夠 才無中生有
心痛也不想讓你走
REPEAT*
又再跟光陰競賽 談情當中總有愛
誠實待人怎麼有害 誰也可不愛
REPEAT*
來日再懷念你難道我其實怯懦 |
| 刊登時間︰2006-09-05 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|