shanshan0718
暱稱: ╭*小s啤han ㄨ…...
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
排行榜
壽星女.....倒數的第一...
估唔到我都會有今日.....
我好想見你牙...
2006-06-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天
上完今個星期gei課啦.....

講反琴日先....琴日有個小學gei女同學add我!!....

佢話叫我地一齊反小學探sirsir@@+!!計埋今年我地有4年冇見..

2年前見過一次不過見反gei人唔多!!...講反起有2個傻妹...個時我地日日一齊玩..

我地3 個人唔會唔一齊....但只從大家去中一各自走....左冇見過....有一個係上年

見到佢係kfc做...只從個次之後左冇見過...佢話5月12約埋一齊反小學探sirsir!!

呵呵好想做下大姐姐卡....可惜....個日係放學之後...算啦....!!

刊登時間︰2006-04-27 08:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天
考試

今日都係好開心....因為聽到d好野...卡..

就到6月啦要考試...諗唔到咁快就6月...唉

要溫豬lor...好多人都放左好多心幾係我到....(有老公仔同my媽打等)

要考反好d!....唔好左咁懶洋洋....做豬!不如做隻有用gei豬(*@@*)

ya....老公要我考好d.....媽打要我考好d.....我都要自己考好d.....嗯嗯!!=~=

刊登時間︰2006-04-25 10:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 24 日  星期一   晴天
痛苦的一天 鬱悶

今日同平常一日反school....今日同上星期5一樣出唔到食反!...

今日放4點...我就去左搵我老公仔.....6點令就走左....反到家7點令8點到!!!..

家下9點47....好胃痛....痛到死........唔打啦!!痛.....><

刊登時間︰2006-04-24 09:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天
冇尿的一天

今日12點令醒左...醒gei時候有d唔好gei feel!!

..........(唔講得)!!!依個feel冇左之後**出左黎睇電視...

大約2點令3點玩左陣電腦..好冇尿!!!咁就一日...

冇人約..冇人同我傾計!!又死左...*= =+

刊登時間︰2006-04-23 08:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

唔知開心or想死 感動

今天...10點令訓醒左..好冇奈咁睇下電視!!做我鐘意睇gei他來自天堂..

之後12點令就玩電腦...同左個fd傾一陣icq同佢都好耐冇見..(小4時識)...

傾到2點令我2姐打黎落街街teatea...咁岩3點3 tea time時間!!!叫左個$24野

2姐就叫左$17野...之後傾大肚婆gei野= =+呵!!!好笑...傾到大約5點令反home!

老公仔今天反早放大約6點到...Because我就換33..又大約6點出home...點知#

我肚唔聽話....去左tolet..之後好...出得...去青衣地鐵等老公仔....唉!!佢快過我到...諗住等老公仔嫁ma....不過算啦..呵呵!!!!!咁我地就開始拍拖拖啦.(唔想打落去)so..我地塔左大約一個鍾頭呠呠...到左旺kok..一出到地鐵~~第一樣就係搵銀行..噢...係咁搵..係咁搵..搵到啦...= =+(之後唔打啦..2點令想打人咩!!)到左大約11點反家!>....嘩打完啦..好係咁早抖!!zzzz

刊登時間︰2006-04-23 02:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]