講反琴日先....琴日有個小學gei女同學add我!!....
佢話叫我地一齊反小學探sirsir@@+!!計埋今年我地有4年冇見..
2年前見過一次不過見反gei人唔多!!...講反起有2個傻妹...個時我地日日一齊玩..
我地3 個人唔會唔一齊....但只從大家去中一各自走....左冇見過....有一個係上年
見到佢係kfc做...只從個次之後左冇見過...佢話5月12約埋一齊反小學探sirsir!!
呵呵好想做下大姐姐卡....可惜....個日係放學之後...算啦....!!
刊登時間︰2006-04-27 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日都係好開心....因為聽到d好野...卡..
就到6月啦要考試...諗唔到咁快就6月...唉
要溫豬lor...好多人都放左好多心幾係我到....(有老公仔同my媽打等)
要考反好d!....唔好左咁懶洋洋....做豬!不如做隻有用gei豬(*@@*)
ya....老公要我考好d.....媽打要我考好d.....我都要自己考好d.....嗯嗯!!=~=
刊登時間︰2006-04-25 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日同平常一日反school....今日同上星期5一樣出唔到食反!...
今日放4點...我就去左搵我老公仔.....6點令就走左....反到家7點令8點到!!!..
家下9點47....好胃痛....痛到死........唔打啦!!痛.....><
刊登時間︰2006-04-24 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日12點令醒左...醒gei時候有d唔好gei feel!!
..........(唔講得)!!!依個feel冇左之後**出左黎睇電視...
大約2點令3點玩左陣電腦..好冇尿!!!咁就一日...
冇人約..冇人同我傾計!!又死左...*= =+
刊登時間︰2006-04-23 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今天...10點令訓醒左..好冇奈咁睇下電視!!做我鐘意睇gei他來自天堂..
之後12點令就玩電腦...同左個fd傾一陣icq同佢都好耐冇見..(小4時識)...
傾到2點令我2姐打黎落街街teatea...咁岩3點3 tea time時間!!!叫左個$24野
2姐就叫左$17野...之後傾大肚婆gei野= =+呵!!!好笑...傾到大約5點令反home!
老公仔今天反早放大約6點到...Because我就換33..又大約6點出home...點知#
我肚唔聽話....去左tolet..之後好...出得...去青衣地鐵等老公仔....唉!!佢快過我到...諗住等老公仔嫁ma....不過算啦..呵呵!!!!!咁我地就開始拍拖拖啦.(唔想打落去)so..我地塔左大約一個鍾頭呠呠...到左旺kok..一出到地鐵~~第一樣就係搵銀行..噢...係咁搵..係咁搵..搵到啦...= =+(之後唔打啦..2點令想打人咩!!)到左大約11點反家!>....嘩打完啦..好係咁早抖!!zzzz
刊登時間︰2006-04-23 02:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]