話說我唔記得左自己xG,,,
又唔記得呢到密碼-0-,,,
撞撞下得左,,,
今日考試放左學,,,
我同PatPat去買隱形眼鏡,,,
我等左佢學成個鐘= = { 真笨的說 }
好悶的說,,,坐係到杲等,,,好得意,,,
呵呵呵,,,