2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


去左教會.. 分類: 未分類

琴晚好夜訓...

成3點幾先訓...

一早就俾人醒...

唉..

本來去訓好d既..

點知俾人嘈醒...

無奈..

系喎!!!

我好似吾忘記一樣野..

今日要去教會..

小兒打俾我..

叫我快d出門口..

我換完衫立刻出門口...

去左m記買早餐食...

搭西鐵去元朗...

我叫左佢地系元朗西鐵站等我

我已經到左..

但吾見佢地...

我搵下佢地系吾系元朗總站..

點知真系..

我地去左教會...

系咁講話...

超悶...

跟往講完..

叫我地去左公園集合...

哇.

好多人...

見到小學同學...

講聲{hi}

兩個字..

系咁同人玩...

我要走..

吾識路返屋企添..

問下點行...

我覺得好怪..

第一次黎呀ma..

返左屋企..

玩電腦...

上3男..

冇野做..

同人傾計..

系咁多..

88



shanying1314
暱稱: ☆!!△傻豬敏×·◆
性別: 女
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
平安夜
去左教會..
2007-12-22
2007-12-21
2007-12-20
文章分類
全部 (227)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
yyc11kary
。“呀姜﹏''
呀妹日記
呀詩日記
芽婉姐姐日記
蚊仔
諾茵日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 227
留言總數: 142
今日人氣: 0
累積人氣: 3354
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed