聽日又要返工,, 雖然今星期只系返1日但系好系好5想返.
做5到女強人但AT LEAST都要自己養喜自己.
加油呀亮亮:D
終於擱下了心頭巨石.
KEEP GOING吧華亮(K)
話說我上wed剪左齊陰. 上次長變短到51蚊今次剪陰咋但1樣系51蚊. 家姐又話我WASTE $$ LOR SOSAD!!
要學習自己剪, 個個都讚..LUKA讚.曉0讚, KEVIN讚, CHRISTINE讚. IVY激讚, 媽媽讚......(閱讀全文)
我咳左半個月. 好多功課. 未YUK過
好想懶/ 頭好痛. 少左諗野.
忙忙忙. 我有卦住你. 雖然我會等. X叫我鐘意你. 我會1直等. 除非你親口同我講.!!!
我會等咖. 我5知點安慰你呀.. 唯有等下啦. YOU'RE MY BEST FRD!!!
好多頭髮都甩左啦. 5做PART TIME啦我.
好忙呀. 訓覺都5時間. 況且KFC D野5系甘岩我食:P
路加..(k......(閱讀全文)
sick leave today,,,
let myself to rest la...
系甘咳喎其實都幾辛苦...
仲有條氣好5順呀SOSAD..
究竟系我返左1日工就病左定系冷親呢?
我都5知呀.. 唉..
我5想睇醫生5想食藥呀...
病左就咩都做5到.
其實感恩而家病呀.
如果系過多1星期病我都好5掂.......(閱讀全文)