我今日同傑仔,i肥,豬仔,家興仲有好多人起去打波,去左我地平時星期五打波個到打。今日阿陳sir同埋王sir無啦啦係慈雲山巴士站到出現,我好驚我以為阿sir找我,好彩,阿sir找chan ka同埋mango,阿sr知道佢地兩個去左九龍灣see flims同埋行街,食飯所以今日我好驚。^^