今日終為老爺既死喊左一場,人死究竟係咪真係嘜都無,我就總信人死後的四十九日是終陰身,會留戀在世,所以我心底都放吾低,老爺究竟會吾會有家歸不得,不過又範圍所限,吾到我理,亦理吾到,總是一句奈何!!個心有時吾諗就無野,諗番起就覺得好吾舒服,回想自己真係可以做好D,如果最初自己愛多少少,耐性多少少,老爺臨走這年,未必會錦...雖然老公話吾會有分別,但係自己可能太有自信掛,總覺吾會係錦!!!點都好,希望快些告一段落...
老爺希望你永遠安息,永遠安好!媳趣英