今晚超開心,下午去完聽講座,無野做打個電話上慈雲山,家姐就順道叫我食飯,但係收到路邊社消息話四哥哥原本出街,後尾聽到我上去食飯,就取消左約會,而小紅就特登落街買左幾隻大肉蟹食到我舔舔味...最鬼好笑就係食飯果時,我同四哥哥講開不如做張問卷,家裡之最,例如最粗口、最野蠻、最厚面皮、最大膽,最衰格、最認叻、最....到最後我話如果有三十條問題,我諗我佔廿五個最,不過四哥哥話吾止,可能有廿七個最,哈哈,果時笑到我死死下.....因為我諗我真係家中之最....黑人憎果個...哈哈不過我又好鬼享受同好鬼感恩,最好笑我仲話比四哥哥聽,有次佢老婆係講座同D同學講開我,話我係一個大笑姑婆,咩都係無問題,無問題,聽到四哥哥係錦笑,果時我個心真係好開心,吾知點解同四哥哥總有份好埋好埋的一份情,我總會成日有一份蠻意...不過過程內,家姐就比我搞到有小小小吾開心,佢話我點解成日錦認叻,我就話佢太認真,其實當時呢句說話,我真係出於真心!老實講如果係屋企都吾可以認叻,可以係邊道認叻呢???不過可能性格關系,如果家姐明,佢就擁有我份傻氣了,所以都無計,後尾又EE哦哦就無野la,食完飯二佬吾知去邊鬼道,就順道車我番屋企,所以今晚超開心超開心.....
|