呢排好吾開心,真係就黎比芷晴激死,都吾知佢幾時識諗,今日會考放榜,明年這個日子就係佢會考成績出爐,眼見佢仲未認真開始溫書,仲未認真對待自己既問題,真係好擔心,從前對佢既放心同信心都吾見曬,不過都唯有盼望,希望佢早D醒悟...
另外老爺件事,亦令我好介懷,有時都諗係咪自己婦人之仁,究竟要等幾耐,我可以釋懷...
芷晴,你既理想係咩呀....