好耐無打blog,今日有些少感觸同好感恩,因為自己都係講果句好幸運、好幸福...本身翠碧問去吾去旅行,家姐同志廣已經話請我去,而翠碧重應承芷瑤請佢去,不過可惜自己都係吾想,因為.....
芷晴離家出走已經一個禮拜,真係比佢吹脹,不過回想佢真係同自己一模一樣,好勝、貪玩、任意妄為,早星期打電話比明愛劉姑娘,佢叫我捉番芷晴番黎,然後就二仔底死跟,不過我就點都吾認同用呢個方法,因為都係覺得芷晴係懂諗的,祇不過暫時重係吾知天高地厚,未識每件事感恩出發...下星期個傻女要跟梁姑去