今晚食左餐非常滿意既晚餐,正正正,大飽口福...呢期都吾錯因為生日,成日有人請食野,相反諗諗自己就衰,太無人地心,真係要好好反醒下...
今晚收到個短訊,真係有D感動亦有D怕驚第日真係成真,因為有時受別人恩惠都係一種束縛...其實自己真係太好彩,錦大個人都好多人錫同好多人愛。所以真係有D驚,求求天爺爺吾好要我先甜後苦,幸福千其吾好離我而去....