世上係咪真係無野可以抵擋愛,我開始懷疑,因為呢期真係好挫敗,因為不論所謂朋友同親人都係錦!!
今日四哥哥打電話比我,問我點,我都係笑口迎迎錦話ok,其實心就真係無奈過無奈,芷晴自暑假起,轉變好大,究竟係我做得吾好,定而家年青人太理所當然呢??心知總要盼望永遠有好陽光,但係呢個等待對於我呢個媽媽實在太痛太痛,唉!不竟自己細個都任性過,但都吾會好似芷晴錦,永遠眼中看自己無既野,而吾睇自己擁有,其實我真係好錫好錫佢,亦覺應該最明白我果個係佢。但點解而家會錦既……
芷晴:當一日你再有機睇到呢段野,希望您記住,過去歸過去,如媽媽不在你身邊,你不須介懷,因我知你會是我的驕傲,努力呀,乖女,永遠愛您的媽媽!
芷瑤:都要寫埋比您,吾係你又話我大細超,你都係,你會係我既自豪,你都要繼續努力!吾好氣餒!!永遠愛您的恐龍媽媽!
|