人要面對自己、忠於自己係一件好高難度既事,起碼要具有足夠既自信同願意承擔自己真正生命所需既勇氣,事情永遠都係兩面,亦無真正既對與錯,最重要反而係心底自吾自然,明吾明白自己真正所需。回想小時至現在,永遠顧及別人感受大於自己,就算圍難都吾會太著意,所以托天之福倒算不錯...世界真係好大,人真係好眇小,有時就算出盡自己心思同能量,可能都未必收到自己所想或所要...但奈何世事就係咁事與願違,不過點都好,陽光總會出現,祇係時間問題,希望自己耐心等待,過程盡量學習盡量調節。
俗語有話福兮禍背,禍兮福生,其實吾離開一日都吾會知自己所選係岩定錯,有邊個無走遠過路,有邊個無遺撼,但係如明白生命係黎學習,何必逃避,又何懼有之....
求求天爺爺今次帶著我,讓我懂得..........坦然面對、讓我懂得..........豁然開朗!
|