人要放低D人和事,絕不容易總要時間,尤其係兒女,呢期總係為左芷晴既野同家姐翠碧成日拗咀,真係激死,雖然芷晴好似離軌一樣,但我心底總相信呢d祇係過程而吾係結局,當然夜籣人靜甚至過程發生吾能夠下下保持豁然既笑容,但係我深深底處真係好相信天爺爺會為呢個傻妹安排,祇係自己不竟婦人之仁,過程發生既時刻總會膽驚心亂。四哥哥終於番黎,琴日即刻打電話比我,問我點,雖然一個簡單既電話,但係真係好舒服,因為處事方式同思維我同佢真係好似...