人生真係有好多學習既課題,路要走得寬闊,就要認識從容,所有事都有正反兩面,是正是負,就睇自己點睇...唯獨不放棄,認真求知,不論任何事,都會有較好的預期...我很快很快便會收拾回爛攤子,拔出心底的釘子,再沒遺憾...努力!努力再努力!