今晚好開心,好耐都未同芷晴有傾有講,今晚個傻妹叫我一齊整芝士cake,不過實在太攰,所以淨係睇住佢整,呢排佢真係好鬼激心,不過吾知點解我心深底總覺得呢D係過程,總覺一定要撞板先會覺懂更多,但係不竟有時眼火爆,所以都要鬧鬼佢....