開心人生活
生存在世,各人際遇不同,每事如能逆地而處,將心比心,我相信天必會賜最好的給自已,生命長度不能控制,但寬度就隨我們心而發,每事真心真意盡待他人和自已,那就不枉此生…
sharemandy
暱稱: 小靈精
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-21
2009-12-01
2009-10-21
2009-10-13
2009-10-11
文章分類
全部 (235)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 22
今日人氣: 3
累積人氣: 2800
 
 
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 28 日  星期日   晴天


2008-12-28 分類: 未分類

 

今年聖誕節可算是百般滋味,聖誕節我兩個至愛生日,一個農曆一個西歷,所以都破天荒,整左餐勁 勁 勁 既晚餐比佢地,雖然預備都預備左兩日,亦一路整一路驚失水準(尤其係個士多啤梨芝士cake),不過好彩無令自己失望,個個睇見都話好野,尤其家姐臨尾黎見到我整兩味炒野,講到嘆為觀止錦大讚我有辦私房菜既本領,而二哥哥就仲好笑,好似吾係好信係我整既,不過又好難怪,因為二佬從未試過我整過一餐正正經經既比佢食,所以真係一D都吾出奇...不過其實今次經驗真係好吃力,因為全程一手包辦錦多人既野,原來一D都吾簡單...唉!今次開左頭,都吾知點收科,下次其他兄姐妹生日,又無理由大細超嫁,今次真係有小小捉蟲添,睇怕又要諗下計仔點捨捨膊....不過係度都要多謝聲小紅,個晚我臨走佢好似做賊錦,又靜雞雞買左D野食比我,睇黎佢又會變成係第二個家姐la...哈哈勁結他,發達la/////

今日去左浸會探呀新個BB,可能太耐未見過D初生BB,真係個個都好鬼Q好似粒攬核,睇見果時感覺好鬼開心好鬼hi,離開醫院最搞野,無幾耐老公打電話比我,我開心到叫佢搵人生番個,我話我同佢揍,點知佢即刻話我痴左線,唉!真吹脹,無D幽默成舊木...

不過今年聖誕節又要反醒la,自己原意好想將一D野放低,學習豁然看待,學習吾好再擇善固執錦用過往既模式睇呢個世界,要相信殘酷既世界一樣會係自己身邊出現,不過可能成長既記憶中,幾乎無咩特別不如意既人和事,好多野天爺爺亦為我安排最好。一路以黎,總係堅持去用愛去做岩既野,但係而家諗諗下,如用另一種覺度睇自己,都可算是自以為是,所以我真係希望天爺爺快D叮醒我,去接受去長大,愛吾係咩都得,而家呢個世界跟本社會環境扭曲左好多人既價值觀,亦令人慢慢錦失去左自我,人情變得淡薄無味,就算當初幾肯定既承諾同說話,一到自保關頭,跟本吾會講道義,講人情味....不過點都好,相信眼淚同時間會磨鍊到我,究竟以後要用咩態度黎迎接呢個世界?? 

芷晴芷瑤:人要進步就要每事反思,相信都會有好多得著同感受 ,可能你地現在仲未明白媽媽既心意,不過留待日後,相信你地一定明,人其實活著每日都可能會遇上新衝擊,相信一次仲會比一次難過,但人生就係錦,希望你地記住煩躁完後就要安心靜候,相信天爺爺自有主旨,因為人生就係要錦,經過起跌先會成長,長路裡記著兩姐妹是永恆的一對,要笑著接受不能接受的,仲要記著媽媽永遠的格言,己所欲施於人,喜歡既不代表要佔有同霸佔,雖然挫敗感覺真係好難走,但係亦要明白如吾可以既就吾好去強求,人生係短暫,每事盡做過後,交待比自己便可以了......共勉之          祝妳地永遠幸福、擁有豁然人生!

 

 






訪客留言 (返回 sharemandy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]