人生在世要快樂,就要懂得放心,因錦就會搵到輕鬆??而學習遺忘,相信就搵到自由??而懂得關懷既人呢,就會搵到快樂??不過吾理點都好,我一定要努力,學習豁達坦然看世界,相信好戲定在後頭,我吾能夠無耐性無信任,亦吾可以比昨日既我打倒前日既我,無理由既,我要相信天爺爺定會安排最好既比我,2009年我要做番以前既我呀,我要番學,我要聽講座,我要盡我所能學習報施,我要教好兩隻怪獸,我要....總之點都好,我要努力努力,再努力...
早兩日好搞野,好似失左憶,就連 Mana 寄個好有意思既sms黎,我都吾記得個電話係佢,仲回覆番「SORRY ,跌左電話,無電話簿,Who are you ?」點知講完一輪知道係佢,自己都要吾係幾好意思,仲話老友錦大懵都得,不過回說呢個又係我心目中好值得交既老友,好感恩識到佢,雖然我地各有各忙,不過大家都好心照,祇係有需要先會搵對方,所以我都要係度祝福番佢,永遠幸福快樂健康!
今日小虹生日,祝願您同我一樣傻人傻福!!!小虹:我愛您,亦願永遠分享和分擔您的喜與憂....
|