夜深人靜,更令自己反醒,今早老豆叫家姐搵自己飯茶,去到茶樓,老豆笑口迎迎又切左舊羅白糕比自己,吾知點解講講下老豆喊起上黎,叫我吾好嬲佢,叫我體諒佢老,當時即刻自己眼框都濕曬,點解會係佢同我講錦既野,係咪我呢排實在太不孝,令到老豆會亂諗,我真係好知,老豆老媽好錫自己,但係佢地最需要自己既時候,我又做得夠吾夠,心真係好痛,雖然臨走飲完茶令老豆輕番成個人笑番曬,但係自己真係到而家都未能夠釋懷,好內疚,回想自己真係好離普,有時老豆老媽既心意,可以未試過嚐入口,就將d心意掉左落垃圾筒....
呢排未試過正式開懷錦笑過,可能為過往自以為事而兜兜轉轉太執著,就連生命中最重要既孝道都勿略...何苦!!!
|