近排終於做回以前既自己,放下每日留戀既指定動作,閒來留意身旁所發生既生活小節,總給自己好大既反思,心靜下就更覺幸福到不得了....好似早星期六同老豆睇醫生,岩岩係街等半粒鐘,見到一位媽媽抱著bb,而大女就係度賣祺,另一邊亦有一位極有禮貌超積極既中學生,係超凍既天氣下賣獎卷,自己都被這一切感動,所以都走上前..做回本份...就係今日聽講座途中,見到有個男人咳左兩大聲,身旁既男人,即刻將手上既書舉高,好似錦就可能要擋住D細菌,睇見佢幼稚既動作,心真係搖頭係度笑,堂堂錦大個男人連一D基本既禮儀都吾識,成咩大事??不竟靜看世界係美好,總覺每個人都有其使命,心信生命改變生命,施予就總比受施者幸福!仲記得早前飲茶,四哥哥拎起我既手提,苦笑問點解你會錦鬼好,凡想要既,好快就會有人送上?仲記得當時自己都幾鬼超積,「係呀係呀,點解呢??哈哈」,不過人靜落黎,又有邊個知,自己心底其實都有時會好鬼慄...因為我好清楚生活係無常,幸褔之神隨時話走就走...不過點都好啦,盡做盡學,況且自己又深信,祇要在別人困難時想要的,在能吾能夠既範圍內,都盡量無言錦送上比對方,因為果時既情況下,相信受予者收的總比自己施的多,另外天爺爺亦會將我地付出既用另一種方式回流比自己,仲要係更好更多....
呢排幸運之神開始眷顧自己錦,就連今日聽講座送禮環節,主持人都揀左自己,雖然少少地贏左張現金券,就已經令我好鬼開心,其實人生快樂係咪錦簡單,定係我傻傻痴痴既性格令我獲得吾少???
芷晴芷瑤:做事能吃虧能退一步,最後贏既就係自己,做事多為人設想,多給別人方便,多修福報,天爺爺定必不虧待自己....
|