就黎想死心好痛好實,竟然將自己所有嫁妝同儲儲埋埋既金吾見曬,唉!呢鋪真係傑躂躂,真係好講吾講,要學接受不能接受的.....
呢兩日真係自己都未放過自己,腦海不停錦諗,會吾會自己記錯,會吾會有奇蹟,不過相信機會都好低!幸好四哥哥你好似心有靈犀錦,無鬼啦啦send左個sms黎,然後又無鬼啦啦打電話比我,等我有機會訴苦,然後喊左一大輪,錦又好似無錦痛,而家心情尚算平靜la,不過講時講,真係好對吾住,吾知係咪真係比你地寵慣,有時我真係知,吾可以錦野蠻,就以上禮拜,我真係知你好委屈就黎比我激死,比錢我又要受我氣,唉!總之真係吾知自己想點!真係對吾住,對吾住,點都好啦,真係好多謝你一直既眷顧,希望來世我有緣還番比你地!
老公更加多謝您,一句恕言都無,仲要反過來安慰我,有時夜深人靜真係會苦笑,有D咩可以令你鬧下我,你知吾知,好多時你既寬容同寵愛,真係令我好慚愧,好慚愧!好重!好重.............‘︵’
|