人生滿是選擇,我亦知道知足和放棄就係我必修既科目,無感恩既滿足,無果斷既放棄,就無光輝既日後畫面,情與義究竟能吾能維繫我去繼續愛???
人有時非常矛盾,本來活得好好的,各方面既環境又吾錯,然而我卻有點心存厭倦,可能感動我的不再感動…
希望天爺爺同以往一樣帶領著我!!!!!!!!!!!!!