昨晚從海南島回來,落機就去左西環食飯飲酒,順度上了山頂,可惜上到山頂下大雨真掃興, 回家已深夜,兩個女都訓左,四日無理過佢地三父女,有時都好奇無我在家的日子會係點?不過,相信都吾方好,做老豆果個就吾識溝通,做細果兩個,又吾識做和逆轉思想,所以都吾方有歡笑聲。
在這四日期間,旅程好似醫院既心臟機,起伏不定,家姐實在太令我憂心又牽掛,唉不過真係而家都吾知從何說起,不過今日真係好囉吾到心機繼續寫落去?