今日係2007年最後一日,今年令我最傷痛當然係呀媽既離開,其次令我概嘆當然係呀B,不過人真係好話吾埋,天有不惻麻,在於要接受一d自已改變吾到既野,對我黎講,都係比別人黎得快接受,可能最主要係天爺爺送左最好既柔韌能力比自已!
無左呀媽既日子,心靈上真係可以話好似孤兒仔,以前媽媽每天四五六個電話閒閒地,六兄姐妹媽媽係最關照,自已差不多四十la,都未真真正正自已搵過錢比呀媽洗,欠佢實在太多,由細到大呀媽都好擔心自已,因為自已實在太任性,如講到呀媽送咩比我係最珍貴,我相信係叫我揀呀健,仲記得自已果時真係好鬼無聊一腳踏幾船,呀媽成日都講錦多個裡面,如果我同呀健一齊會令佢最放心,所以自已今日既幸福,真係幾因為當時呀媽一番話間接撮成,講到lee度自已又喊,真係好吾捨得,呀媽您安好麻?
|