而家好眼訓,心裡超多野想寫, 驚聽日吾記得而家個感覺,第日講吾到比個女知,所以都係要寫埋先訓,努力…
今日幫家姐搬屋,去時又係得兩姐妹,不過過程又係頂咀,當頂咀果刻我又好後悔,又係講得太多,我成日都同自已講,對住家姐吾好講錦多,等佢講飽佢,哈哈等佢飽一飽,點知都係。道行未夠有待進步!上到佢屋企,見到門口D紅油,心唸D大耳窿都吾係好惡,因為算係破壞得小兒科,執曬野走既時候,家姐同我和二佬講多謝,當時個心有D酸,因為我地其實都幫吾到d咩?條路咪始終要佢自已承擔,希望佢亦天比福,令佢叮醒過程出現咩問題!《有時真係覺得我身邊的所有,都是上天派給我的絕妙,好似D兄姐妹,永遠同我最多咀頂,但係個個都咬我個頭又梗,咬我屎勿又臭,哈哈真係激死佢地,當靜落黎,簡直透心涼,好玩…》
下午芷晴比我鬧獲金,話佢無搭殺,死啦,問始發現佢似佢老豆,打不還手,罵不還口,佢而家仲有一招好絕,就係吾出聲死跟,真係比佢吹脹!芷瑤今晚好夜番都吾知佢搞嘜?點知佢話今日好忙,去左面幾樣試,著到整整齊齊都係想加印象分,講到自已好有計劃,所以希望上帝助這青年一把,安排明日既路啦…《嘻嘻芷晴芷瑤,我愛您!》
如果人生係一幅畫,相信暫時我幅畫係七彩繽紛的,因為暫時係我人生裡面真係太多傻笑同求其。亦太多擁有、太多美好,甚至發現有些意外的美麗顏色居然會在我這畫出現…謝謝天爺爺賜我最好的…都係好眼訓,待續!
|