偶爾間我出現好多矛盾,好多沖擊,但係每次過後,如果用感恩心看待,相信必有收獲,我開始發現距離既重要,因為人與人之間心內都有一把尺,而lee把尺會影響思維,最麻煩就係當處於低落時,量度既標準仲會傷害到別人而不自知。人距離太近,會不自覺過界,距離太遠又感受吾到雙方關懷,過中奧妙真係要問自已想點?我總覺身邊好多人唸得太多,每事都思前想後認真對待。認真錦計算後果同得失!不過我發現最弔詭係永遠都計錯,凡人煩人,有時總難免情緒低落,有時甚至自已過於偏激,不過我會繼續學習讓自已休适過後,從回跑道…
我有一句以前看過的彥語,『人生要讓自已痛苦、苦惱並不難,但要讓自已快樂卻不簡單』,我對這句暫時真係有保留,可能皆因我幸運和開朗性格,我總覺快樂亦吾係錦遙不可及,其實快樂真係在於感恩與知足…
在我來說,人生不一定活得精彩,但我相信我活得快樂!
|