今日超瘀,到而家重係個心好吾好意思同鑼鑼攣,無啦啦鬧左wilson一大餐,仲以為自已好語重心長,唉點知…雖然同佢講左sorry,但係都係覺得好鬼瘀,想搵窿捐,好彩唸住鬧完就算,因為我總認為如果係朋友就要包容同吾應該有格夜仇,如果吾係lee個誤會吾知會吾會成為不解之迷呢?wilson係度再同你講聲sorry!真係希望你學習接受無計,因為我相信我D烏籠陸續有黎!
志廣原意入股美容院,這兩天都問我有無興趣,其實自已想開間舖頭買衫,正因自已未有個份衝勁,所以未開成。入股美容院落去睇住盤數,我相信有一定難度,雖然我對自已有信心,反而係驚自已做慣乞兒懶做官,都吾知係機遇定危機?唉!都係吾好唸錦多,睇下聽日志廣同其他伙伴傾成點先算,明日事明日當,都係上床訓…
|