今日芷瑤家長日, 個傻妹張成績表滿缸紅,都吾知佢幾時明白要交待比自已,做人最怕不知不覺錯失機會,不過正面唸,兩個女唯一令我放心既,就係能分黑與白,芷瑤情緒雖然較為負面,但佢有時果種硬氣真係好似我,其實如果佢讀書有好似打籃球和學結他果份認真,我相信佢一定吾會錦差,不過有時真係無得強求,唯有係度等,等個傻妹叮啦~~《乖女,媽咪真係好想你快d努力讀書,媽咪希望你要「要求」自已主科合格,記住lee個要求係永遠,包括媽咪雷在吾在你身邊…不過又要記住喎,如果日後努力左都吾合格,吾緊要,慢慢黎努力左就得嫁la,知吾知?》
講座完左後,在禮堂自已鼓起勇氣,在眾人面前對校長講出自已的心聲,亦表達因為校長對學生果份熱衷,感到恩惠,真係好開心,終於有機會…
|