今日年廿七了,完全無新年的氣氛,已往媽媽未死,佢會好久前蒸定羅白糕,年糕給我,每年我都鬧住佢,整錦多做咩,有時甚至話煩,呀媽次次比我哦完,第日又笑笑口錦咋傻拎比我,真係俗稱「前世」,而家好後悔,不過我知無得番轉頭。我好痛,近排情緒好低,心口好多時都好痛,不過可以點,吾接受吾好又可以點,真係好怕,有時看見家裡好似散了一樣,但係我真係撐吾到,亦吾想撐,好似近排各兄姐妹都出現了問題,各有各的煩惱,有時興幸自已會轉移視線,令自已吾會太沉浸於不安中,我真係好掛住呀媽,有時會靜靜看電話呀媽臨走個樣幅相,就會覺得當時係同呀媽最近………
芷晴&芷瑤**如果假使一日我不在世,請為我開心,因我會去回媽媽身邊,是我最想的時候和地方,我已沒甚麼太大的放不下,祇希望兩女兒努力活好生命,延續我的光彩,繼續掛住我既笑容,真惜每次學野機會,人真的要有目標和理想,為著這兩點再併命,如果吾係到大了,你會覺得「空」!
|