開心人生活
生存在世,各人際遇不同,每事如能逆地而處,將心比心,我相信天必會賜最好的給自已,生命長度不能控制,但寬度就隨我們心而發,每事真心真意盡待他人和自已,那就不枉此生…
sharemandy
暱稱: 小靈精
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-21
2009-12-01
2009-10-21
2009-10-13
2009-10-11
文章分類
全部 (235)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 22
今日人氣: 27
累積人氣: 2907
 
 
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


2008-02-03 分類: 未分類

今日年廿七了,完全無新年的氣氛,已往媽媽未死,佢會好久前蒸定羅白糕,年糕給我,每年我都鬧住佢,整錦多做咩,有時甚至話煩,呀媽次次比我哦完,第日又笑笑口錦咋傻拎比我,真係俗稱「前世」,而家好後悔,不過我知無得番轉頭。我好痛,近排情緒好低,心口好多時都好痛,不過可以點,吾接受吾好又可以點,真係好怕,有時看見家裡好似散了一樣,但係我真係撐吾到,亦吾想撐,好似近排各兄姐妹都出現了問題,各有各的煩惱,有時興幸自已會轉移視線,令自已吾會太沉浸於不安中,我真係好掛住呀媽,有時會靜靜看電話呀媽臨走個樣幅相,就會覺得當時係同呀媽最近………

芷晴&芷瑤**如果假使一日我不在世,請為我開心,因我會去回媽媽身邊,是我最想的時候和地方,我已沒甚麼太大的放不下,祇希望兩女兒努力活好生命,延續我的光彩,繼續掛住我既笑容,真惜每次學野機會,人真的要有目標和理想,為著這兩點再併命,如果吾係到大了,你會覺得「空」!






訪客留言 (返回 sharemandy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]