有時番睇D日記,都會回憶起好多野,好有用,吾覺新年又錦過左,今年真係一點氣氛都無。
早幾日去聽郭富誠同李克勤演唱會,好正,多謝家姐每次都係唸起我先,老豆呢排終於好了好多
,起碼心情無之前錦艾聲艾氣睇見都悶。有時靜落黎,靜望芷瑤,真係有D擔心個傻妹,希望天眷顧。呢排呀健長期係大陸,祝願佢今年如佢所願,努力過後,有成果啦!
做人真係要開心過日,因為真係話吾埋,人要知道自已擁有不少吾難,但最難反而係;堅持常用呢個思維去生活....