早星期D股票激到我喊,次次都係錦,一放佢就升,仲要升的波幅遠比我放的價高出很多,所以從今日開始,我要從新檢討我的手法....
昨天又做左購物狂,幾好幾好,心裡D鬱悶放輕了。昨日早上家姐晨錦早sent左個sms黎,話好愛我,哈哈其實我咪一樣錦愛佢,佢又問我要吾要錢洗,即時自已真係好酸,因為太多野有口難言,不過吾緊要啦,我會努力既,問題會慢慢有出路的....