生活中遇上挫折,好容易產生焦慮不安既情緒,亦好明白,樂觀與悲觀之間,也祇不過是一線之隔,不過今次這線實在太闊,好似走吾過去,開始發覺人最痛苦莫過於,似是而非,不在掌握中,係咪真係可以船到橋頭自然直??
老細:請問你知吾知我真係好擔心同不安?錦耐以前,無可否認你係用盡自已能量做到最好,不過你知吾知,我真係好憂心間廠!每次同你傾,永遠都搵吾到共識,而家好似你長注大陸,我真係好擔心黎緊既日子?你知吾知呢?有時真係吾明,點解牌頭係錦開,亦最吾明,係發現問題都吾可以改?點解?真係千多個點解?,