昨日陪小妹番學,到介紹自己的時候。小妹喊起上黎,我相信佢壓力好大,有點愛莫能助的感覺,人就係錦,對人有期望,又永遠會失望,仲會心好實同好酸,其實小妹問題同佢講過好多次,我相信真係睇佢一場做化。老公前晚好夜好夜終於番黎,農曆年到而家,都無一個禮拜係香港,所以真係好擔心,日後既日子,家姐係呀媽戶口又羅了一筆錢比自己,個心好吾安樂,正所謂長貧難顧,都吾知點搞!仲有一樣直得開心既,就係居然呀B有錢還,老公估佢又係賭,我諗都係,不過雖然已經吾係親戚,但係我都靜落黎既時候,就諗起佢,個心仲係牽掛,希望佢可以「符碌」過到今次然後重新做人,不過都吾好話人,自己都係,輸到pk個市跌到呀媽都吾認得,自身難保,不過今次既教訓我會好好記住,希望吾好再犯............
|