今晚食完飯,聽你一夕話,個心好吾舒服,但我又不願多談,因為吾想再令你吾開心。
生活對你黎講,真係太忙太忙,眼見自己真的欠你太多,太多,有時真係吾知點講,心裡真係好悔疚,其實當一日你得閒睇我日誌既時候,會吾會已經離開左你,但係真的希望你知道,有緣和你共船渡,是我前生種下的福,亦係我呢世人最幸運。有時真係諗,點解你會寵我寵成錦!你知嗎?我真係比您寵壞左,令我覺得太多野係你身上係必然的,亦令我太懶太無責任。呢排我知你好吾開心,但係又知我幫不上忙!做夫妻多年,有時都諗我除享樂外,究竟係你身上分擔過D咩?記得好耐好耐以前,同你承諾,如果有朝一日,我地夫妻有人先走,在殯儀裡吾好做分梳過程,等我地下世再有機會做夫妻,但係你知嗎,我吾會la,因為我吾想下世再拖累您,因為發覺你愛我,愛到我覺得好吾公平,愛到令我感到好重好重,有時真係會諗天爺爺點解會為你錦安排!!!琴晚聽到你同呀珍講,你對你老豆既失望,我真係好痛,痛係因為點解你無同我講過??點解我連呢D為你分憂吾開心既責任都無,所以今晚有D失望,亦令我個心覺得好吾舒服........
老公 送您一首歌:http://www.youtube.com/watch?v=mPu59gygVvs&feature=related
開心不等於真正快樂,因為係要學習豁然接受~~
依賴不是因為學不會獨立, 而是我害怕孤單~~
哭泣不是因為受了委屈 ,而是感覺世態不對流~~
失眠不是因為睡得太多,而是心有千千的悔悟~~
放下不是因為放棄,而是明白每人來自於個體~~
坦湯不是因為我天真,而是堅持相信愛與善~~
|