呢幾日出出入入醫院,心身都覺到好疲累,眼見好多人帶病抱身,自己行得走得,應該已經好幸運,但係點解人總是容易將焦點放在自己無同所失既野身上。
好多人話,人要無悔就要做自己想做既野,錦如果正常環境下吾許可,又可吾可以做呢???