每逢佳節倍思親,過往對我來說從不明過中意思,現在深深體會,過幾天端午節,以前媽媽一定給我囉蘇,現在此情不再了,昨日老豆病左,心真係好痛,希望佢盡快好番…
昨日又同芷瑤炒大獲,心好似流血錦,自己不停同自己講,好多事情非自己所能預料,盡量相信天爺爺有祂的安排,可惜有時一到一些火位,自己還是擺脫吾到心魔!其實芷瑤某方面真係屬於天材,眼看佢不單將三角形鈕計骰、三層鈕計骰、甚至而家新出既四層既鈕計骰一一破解,真係好鬼好野,就算現在擺在眼前的很多勞作制成品,真係好多時都令自己目瞪口呆!其實芷瑤係我眼中真係非籠中物,可惜自己從前不懂好好引度,而至現在形成所謂藝術家性格,真的希望佢日漸進步,因為佢性格如此,日後的路就會更難走...《芷瑤,你是媽媽最錫的人,你知嗎,你要努力呀,因為你要為我延續生命的光輝....我愛您》
每個人總有軟弱的時候,今晚心情、身心內外都浮現好多負面而又痛既野,我相信又係好一句““期望太多,注定難過....””
|