有時情緒指數低,食野真係吾錯既選擇,開始發覺每次吾開心食到飽一飽,真係一個令自己開懷既辦法...
琴晚約左毛毛出黎飲野,佢又係好吾開心,好似心情重衰過我,無啦啦又做左輔導者,聽完毛毛講佢同老公d野,真係好概嘆,信任被出賣,佢問我意見,我都吾識答,相反,毛毛問我如果我發現呀健出賣我,我會點,我真係即時已經比到答案佢,其實無他,每人承受能力都吾同....