心肝與命根:有時見到你地成日爭論,見到真係好鬼眼冤,點解你地一D都無 媽咪同姨媽舅父碧姨錦,視對方如自己既,真吾明,亦令我概嘆...你地都知一路以黎,祇要求家裡要和氣,亦不能有怒憤過夜,亦一定要家裡係最舒適平和既環境,點解妳地都做吾到....有句說話「贈人以言,重如珠玉;傷人以言,甚於劍戟。」其實好多人都會「爭辯」,甚至係言語中用狠毒既話把人地刺到「遍體鱗傷」;但係惡言相向既怒罵同諷刺」,真係贏左都係無意思,另外呢種遊戲若然把對方講到「啞口無言」,都係一場「假勝利」,因為最後係無法真正贏到對方既佩服,甚至將原有既親情傷害到清倉。妳地明吾明???
希望妳地諗諗,反思下自己平日既說話係咪厚道?有無傷害對方心靈及自尊?記緊行為是自己一種修行,尤其是對自己最親近最親密既人....
囡囡:亦有一句「輸了真正的人情,贏了假象的道理」,真係值得我地學習.... 努力吧!
永遠愛妳地的傻媽媽
|