今日一團幾十人上左皇崗玩賽車,雖然落雨,不過總算好鬼開心,自己就係錦,玩永遠都係好勝,最初仲諗住贏梗添!
回程間,四哥哥叫我諗下,點解今日可以贏而最後係最尾,講真我梗係知啦,不過講咩都無用,因為自知真係太好勝...
四哥哥:多謝您,有您同幾個兄姐妹射住,真係我既幸運!永遠愛您們....@@