有人話當人走後就咩都吾會計較,原本係真的,其實自己真係個心,做吾到可以任由事情發展,雖然老公不停講隨緣,但係不竟自己太感性,荒唐的夢依然在發生,眼看各懷鬼胎,真係好奈何!!每個人做野手法都吾同,要冷看、要保持距離,我相信這世都學吾懂.....
琴日同老豆飲茶,他對我的一番話,心真的很慚愧很慚愧,更叫我對他加把勁做多些和愛多些.....老豆多謝您!